reklama

Milujem tie rána

Milujem tie rána, keď vonku svieti slnko. Jeho lúče sa snažia dostať cez pozaťahované žalúzie, rolety, závesy ... a oznámiť všetkým, že už je deň. Že už treba vstávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Určite je vonku zima. Veď už je október. Nevadí. Svieti slnko. Dnes som sa chcela vyspať. Spať až do obeda, ako sa na správne sobotné ráno patrí. Nevydalo. Zobudil ma telefón. Ešte v polospánku som započula známe " šunééés " a už to išlo. Volala mi kamarátka, s ktorou som strávila celé leto a odvtedy som ju skoro dva mesiace nevidela. Lenka. Lenka, s ktorou som spávala na jednej posteli. Lenka, ktorá mi púšťala pesničky keď mi bolo najviac smutno. Lenka, ktorá nechodí s Jakubom, ktorého miluje. Lenka, ktorá ma naučila robiť sóju, miluje škrabkanie na chrbte a hovorí vynikajúco po anglicky. Lenka s ktorou som si na znak priateľstva vymenila piercing za stolom v Mc'Donalde. Lenka, ktorá mi posledný deň v Prahe stále opakovala, nech neplačem, že to vidí aj cez tmavé okuliare a že všetko bude fájn. Lenka, ktorú mám veľmi rada. Lenka, ktorá mi tak chýbala. Možno preto mám takú dobrú náladu. Možno keby mi zavolal ktosi iný, bola by som iná. Nahnevaná, nevyspatá, umrnčaná. Taká ako bývam keď ma ktosi zobudí. A bolo by úplne jedno či vonku svieti alebo nesvieti slnko. Dnes to tak však nie je. Dnes bude dobrý deň. Obúvam tenisky, púšťam obľúbený playlist a idem si zabehať. Endorfííny. Keď mám dobrú náladu dejú sa zázraky ... :)

Zuzka Gašparovičová

Zuzka Gašparovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám dvadsaťjedna a silný pocit, že ešte stále mám právo robiť chyby a považovať svet za gombičku. Ešte stále sa smejem, pozorujem nočnú oblohu alebo len tak hľadím do prázdna bez pocitu, že mi svet uniká... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu